18:50 | چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بازار سکه

حباب سکه به ۹۰۰ هزار تومان رسید
نماد برتر- به گفته نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، علیرغم افزایش حدود ۱۷ دلاری نرخ اونس طلا در بازارهای جهانی در طول هفته اخیر، به دلیل باز شدن کانال‌های عرضه ارز و کاهش نرخ آن در داخل، سکه و طلا نیز روند نزولی در قیمت‌ها پیش گرفته و حباب سکه را تا ۹۰۰ هزار تومان کاهش داده است. این در حالی است که حباب سکه تا دو میلیون تومان نیز پیش رفته بود.
نه ترامپ دیو است نه بایدن دلبر!
نماد برتر- یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه نقدینگی زیادی تحت عنوان نقدینگی پارک شده برای ورود به بورس وجود دارد که در حالت انتظار به سر می‌برد گفت: به نظر من این نقدینگی منتظر نتیجه انتخابات آمریکا نیست بلکه منتظر تصمیمات داخلی است و می‌خواهد ببیند از این سیاست آشفته اقتصادی کشور چه چیزی خارج می‌شود.
عملیاتی شدن توثیقِ گواهی سپرده کالایی
نماد برتر- مهدی زمانی سبزی: در پی اصلاح موادی از دستورالعمل «پذیرش انبار و صدور، معامله و تسویه گواهی سپرده کالایی» در هیئت مدیره سازمان بورس، توثیق گواهی سپرده کالایی به طور قابل ملاحظه‌ای عملیاتی شد.
چرا سکه در عرض یک هفته ۱.۵ میلیون تومان گران شد؟
نماد برتر- نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در تحلیل یک هفته اخیر بازار سکه و طلای داخلی، ضمن تاکید براینکه افزایش قیمت سکه و طلا بیشتر تحت تاثیر افزایش نرخ ارز در داخل بوده است تا افزایش ۳۶ دلاری قیمت اونس جهانی در طول هفته، حباب هر قطعه سکه تمام بهار آزادی را ۸۰۰ هزار تومان اعلام کرد.
چرا شکاف قابل‌توجهی میان بازدهی بازارها ایجاد شد
نماد برتر- بازدهی بازارها در فصل تابستان نشان میدهد بورس درحالی عقب نشینی واضحی از بازدهی‌های فصل بهار داشته که انتظار می‌رود در دو فصل باقی ‌مانده سال همگرایی ها در بازار تداوم یابد.
نوسان گیران چه استراتژی امروز در پیش می‌گیرند
نماد برتر- درحالی که از بامداد امروز امریکا به صورت یکطرفه اعمال تحریم‌های همه جانبه (مکانیزم ماشه علیه ایران) را فعال کرده است که بازار ارز و طلا از عصر دیروز تعادل خود را حفظ کرده بودند.
چرا برخی صف‌های فروش بورس جمع نمی‌شود؟
نماد برتر- حدود یک ماه است که بازار سرمایه درحال اصلاح بوده و با وجود همه تصمیمات دولت و سازمان بورس برای مدیریت بازار سرمایه و حتی حمایت های مجلس از این بازار، همچنان شاهد این هستیم که حرکت بازار به سمت صعود کج‌دار و مریز بوده و بعضی روزها، به جز چند سهم بزرگ، صف فروش سایر سهم ها ادامه دارد. اتفاقی که یک تحلیلگر بازار سرمایه ضمن بررسی آن، اعلام کرد: سهم هایی در بازار بهتر معامله می شوند که از لحاظ بنیادی ارزنده تر از سایر بازار هستند.
آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار
نماد برتر- امروز در بازار سکه و طلا قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی و نیم سکه ثابت بوده در حالی که نرخ خرید و فروش دلار و یورو باز هم افزایشی بوده است.
باوجود کاهش قیمت­‌ها، حباب سکه همچنان بالاست
نماد برتر- رئیس شورای شهر تهران ضمن تشکر از شهردار و معاون حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کردکه مجوز صدور انتشار اوراق مشارکت صادر شده است.
بازار مسکن محاصره شد
نماد برتر-آخرین تکه از پازل امنیتی شدن بازار مسکن با اعلام آمادگی پلیس برای ورود به این بازار چیده شد. رشد قیمت مسکن در ماه‌های گذشته با واکنش هایی از سوی نمایندگان مجلس یازدهم همراه بود؛ مجلسی که پیکان انتقادات را به سوی دولت نشانه گرفت‌ و شرایط را برای تصمیمات خلق الساعه از سوی دولت فراهم کرد.
ادامه رشد بانکی ها در بازار سرمایه
نماد برتر- 25 خرداد، شاهد عرضه صف‌های خرید و بازار متعادلی خواهیم بود. به نظر می‌رسد که ادامه رشد بازار بستگی به رویداد‌های مثبت جدید خواهد داشت.
نون به نرخ روز، مالیات هم به روز!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران تاکید کرد: اگر سیگنال‌های منفی به بازار وارد نشود، روند قیمت‌ها در بازار خودرو همچنان نزولی خواهد بود.
قیمت طلا، سکه و ارز در روز 24 فروردین
پایگاه خبری راد: درحالیکه بازار سکه نخستین روز هفته را با کاهش حدود ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته آغاز کرد، از سوی دیگر در بازار ارز نیز قیمت دلار و یورو نسبت به هفته گذشته روند نزولی داشته است.
قیمت طلا، سکه و ارز در نخستین روز جدی بازار ۹۸
پایگاه خبری راد: بازار سال ۱۳۹۸ نخستین روز کاری جدی خود را درحالی شروع کرد که قیمت ارز همچون آخرین روزهای سال گذشته روند باثبات خود را حفظ کرده است و از سوی دیگر در بازار سکه و طلا، هر سکه تمام بهار آزادی به چهار میلیون و ۷۴۰ هزار تومان رسیده است.
نگاه متفاوت "اسلامی" و "آخوندی" به مسکن
پایگاه خبری راد: مهم‌ترین اتفاق حوزه مسکن در سال ۱۳۹۷ جدا از موضوع جهش قیمت‌ها، می‌تواند رفتن آخوندی و آمدن اسلامی باشد که وجه بارز اولی، عرضه واحدهای موجود و دومی، تولید واحدهای جدید است.